KENTÄN SÄÄNNÖT

• Kenttä on tarkoitettu ainoastaan koirien koulutusta varten
  • Noudata yleistä siisteyttä ja järjestystä
  • Älä anna koirasi tehdä tarpeita kentälle
  • Koirille on osoitettu kyltillä oma wc-alue lumenkaatopaikalla
  • Siivoa koirasi kiinteät jätökset kenttien lähistöltä ja koirien wc-alueelta
  • Katso kenttävuorot ilmoitustaululta. Koirakenttäyhdistyksen jäsenillä on sovitut harjoituspäivät
  • Kentän ollessa vapaana voit treenata, mutta kenttävuorolaisten saapuessa paikalle joudut väistymään
  • Jos ylä- tai alakentällä on joku / jotkut treenamassa vapaina harjoitusaikoina, niin sovi jo kentällä olevien kanssa toisen kentän tai toisen alueen käytöstä. Sekä ylä- että alakentällä voi treenata monta porukkaa yhtä aikaa kunhan asiasta sovitaan.
  • Kun kentällä järjestetään koe, kilpailu tai näyttely, niin muiden harjoitusten pitäminen kentällä on kielletty.
  • Ennen kuin käytät starttipistoolia, niin sovi asiasta muiden läsnäolijoiden kanssa. Muista myös viereisen kentän väki.
  • Jokainen vastaa siitä, että oma koira on hallinnassa vapaana ollessaan

Muista, että iloinen mieli ja toisen huomioon ottaminen on koirakentän perusedellytys. Kenttä on suuri ja sinne mahtuu kerralla monta harjoittelijaa. Yhteisymmärryksellä sopu sijaa antaa!

Hyviä harjoituksia kaikille!

Hämeenlinnan koirakenttäyhdistys ry

Hallitus

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita