TERVETULOA HÄMEENLINNAN KOIRAKENTTÄYHDISTYS RY:N SIVUILLE!

Hämeenlinnan koirakenttäyhdistys ry hallinnoi vuokralaisen ominaisuudessa Hämeenlinnassa sijaitsevia Kirstulan koirakenttiä. Kentät sijaitsevat moottoritien varrella, Hämeenlinnan vankilan vieressä.

Hämeenlinnan koirakenttäyhdistys ry koostuu useasta eri koiraharrastus yhdistyksestä. Yhdistyksillä on sovitut treenivuorot ja jokainen yhdistys maksaa yhdistysosuus maksua, jolla katetaan kentän vuokra ja muut kulut. Vain jäsenyhdistyksillä ja heidän jäsenillään on oikeus kentän käyttöön.

Kentällä on kiinteät suojelupiilot, kolme vinoestettä sekä kaksi hyppyestettä.

Lisätietoja kentästä sekä jäsenyydestä saat ottamalla yhteyttä sähköpostilla: hmlkoirakentta@gmail.com

Kenttiä vuokrataan myös ulkopuolisille käyttäjille. Kts. Kentän vuokraus!

KENTÄT OVAT TARKOITETTU AINOASTAAN KOIRIEN KOULUTUKSEEN. ALUE EI OLE KOIRAPUISTO EIKÄ KOIRIEN JUOKSUTUKSEEN TARKOITETTU ALUE.

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita